کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر تورج رشیدی

خط موی عقب‌رفته دارید؟ می‌توانید بدون جراحی به ترمیم آن بپردازید!

ریزش مو، اتفاقی است که برای دو نفر از هر سه نفر رخ میدهد.

احتمالاً تا به حال در مقابل آینه ایستاده و از این که خط موها عقب رفته و پیشانی‌تان در حال بزرگ‌تر‌شدن است، ناراحت شده و به فکر فرو رفته‌اید؟ مطمئناً شما تنها شخصی نیستید که دچار این وضعیت شده است. تا سن 35 سالگی، بیش از دو سوم افراد دچار ریزش مو می‌شوند. برای مردان، اولین علامت ریزش مو اغلب خط مویی است که در حال حرکت به سمت عقب است. به همین خاطر، ترمیم خط مو را به عنوان موضوع امروز انتخاب کرده‌ایم. اگر به دنبال ترمیم خط مو با روش بدون جراحی هستید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

خیلی خوب می‌شد اگر ریزش مو اهمیتی برای ما نداشت! عدم نیاز به مقابله با موهای مزاحم، شستشو، شانه‌زدن و حالت‌دادن به موها،  باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود. احتمالاً افرادی شجاع وجود داشته باشند که به راحتی ریزش مو را بپذیرند؛ حتی ممکن است با تراشیدن موهای باقی‌مانده، برای همیشه از شر آن خلاص شوند.

با این حال، بیشتر ما این اتفاق، یعنی ریزش مو را دوست نداریم و نمی‌خواهیم مسن به نظر برسیم. ترجیح می‌دهیم شبیه به یک مرد یا زن ورزشکار باشیم که دارای موهایی سالم و زیبا است و جریان باد، آن‌ها را تکان می‌دهد.

شامپوهای خاص‌، رژیم‌های بدبو و بی‌فایده یا حتی استفاده از کلاه‌گیس را نیز فراموش کنید. هنگامی که ببینید کاشت مو می‌تواند خط مو یا طاسی منطقه‌ای شما را بهبود بخشد، قطعا به دنبال راهکار دیگری نخواهید گشت.

دلیل این که مردان و زنانی که از ریزش مو رنج می‌برند، از کاشت مو استقبال زیادی می‌کنند، این است که نتیجه بسیار مطلوبی از نظر ظاهری در پی دارد. کاشت مو به این دلیل خوب به نظر می‌رسد که در این فرآیند، از موهای طبیعی خودتان استفاده می‌شود. به نوعی موهای خودتان را رشد می‌دهید تا در جایی که ریزش مو پیدا کرده‌اید، رشد کنند.

این فرآیند چگونه انجام می‌شود؟ به طور خلاصه می‌توان گفت که یک فناوری نوین کاشت مو مانند FIT، بر روی فولیکول‌های موی فرد متمرکز است. «گرافت‌ها» یا «واحدهای فولیکولی» مو از ناحیه پشت سرتان (جایی که همواره موی سالم و جدید می‌روید) استخراج شده و سپس در مناطق طاس و کم‌‌موی سر (قسمتی که فولیکول‌های اصلی از بین رفته‌اند)، کاشته می‌شوند. در حالی که FIT یک پروسه جراحی است، اما به طور دقیق نمی‌توان آن را عمل جراحی دانست؛ هیچ نوعی تیغ جراحی در کار نیست و خبری از بیهوشی و بخیه هم نیست.

ترمیم خط مو بدون انجام عمل جراحی؛ اثری هنری

دقت و ظرافت در ترمیم خط مو، چالشی اساسی برای تکنسین کاشت مو است. قرار‌دادن گرافت یا واحد فولیکولی مو در میان موهای سالم موجود، کاری نسبتاً ساده است؛ اما ایجاد خط موی جدید برای کسی که تقریباً به صورت کامل طاس بوده است، چطور؟ در اینجاست که دقت و ظرافت تکنسین مشخص می‌شود. خط موی جدید باید به صورت کاملاً استاندارد (نه کم نه زیاد)، خطی منحنی باشد. اگر این کار به صورت اشتباه انجام شود، می‌تواند خنده‌دار به نظر برسد. قطعاً علاقه‌ای ندارید که در ‌میانسالی مانند یک بچه مدرسه‌‌ای به نظر برسید. از طرفی هم می‌خواهید کاشت مو به نحوی انجام شود که تفاوتی اساسی را با وضعیت قبلی خود احساس کنید.

باید توجه داشت که هر کاشت موی خوب، با ترمیم حرفه‌ای خط مو آغاز می‌شود.

اگر تصمیم دارید در حوزه ترمیم و کاشت مو سرمایه‌گذاری کنید، چگونه مطمئن می‌شوید که طبیعی‌ترین خط مو برای افراد ایجاد می‌شود؟ بهتر است یک متخصص باتجربه کاشت مو را انتخاب کنید. سخت‌ترین بخش کار با سیستم FIT، تسلط بر جنبه هنری آن است. مثل هر هنرمند ماهر، باید سال‌ها تجربه کسب کنید تا واقعاً در این هنر ماهر شوید.

در کلینیک پوست و موی دکتر رشیدی ترمیم و بازسازی خط موی شما، بدون عمل جراحی و توسط تیمی ماهر انجام می‌شود. اعضای تیم FIT ما، بیش از 10 سال تجربه در زمینه کاری خود دارد و ترمیم خط مو بدون جراحی، یکی از تخصص‌های آنهاست. آنها کاملاً حرفه‌ای هستند و اطمینان حاصل خواهند کرد که مراجعان با یک خط موی جدید و با بهترین حالت موها از کلینیک خارج شوند.

برای ترمیم خط مو به کجا مراجعه کنم؟

در هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو، عوامل مختلفی را باید مدنظر داشته باشید:

  • کاشت مو تا چه اندازه، مقرون‌به‌صرفه است؟
  • تا چه مدت پس از انجام این فرآیند باید استراحت کنم؟
  • سرعت بهبودی من پس از فرآیند چقدر است؟

در انتخاب خود باید بسیار دقت کنید؛ انتخاب یک کلینیک با بیشترین تجربه در حوزه ترمیم خطوط مو، شروع خوبی خواهد بود.

کاشت مو در ارومیه

همگام با دیگر کشورها، تکنیک‌های نوین کاشت مو در ایران نیز ارائه می‌شود و در کلینیک‌های معتبر، با کیفیت بالا در حد استانداردهای جهانی انجام می‌پذیرد.

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر رشیدی یکی از معتبرترین مراکز تخصصی کاشت مو به روش‌های FIT و FUT در ارومیه است. تلفیق تجربه 15 ساله و استفاده از دستگاه‌ها و تکنیک‌های روز باعث بازگرداندن موهای سر هزاران مراجعه کننده به این کلینیک با حداقل درد و بدون برجای ماندن اثر جراحی شده است. برخلاف روش‌های سنتی، انجام این روش‌ها در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و نیازی به نگهداری‌های پیچیده پس از انجام آنها نخواهید داشت.

کلینیک تخصصی دکتر رشیدی در ارومیه سابقه پزشکی درخشان در امور درمانی و زیبایی دارد و مجهز به آخرین دستگاه‌های روز پزشکی، با پرسنل مجرب و در فضایی مناسب و استریلیزه است. برای رزرو وقت ویزیت و کاشت مو، می‌توانید با پذیرش کلینیک تماس بگیرید.

توجه

کلیه عکس‌های نمایش داده شده در این بخش، بدون هرگونه روتوش و تغییرات، از نمونه‌های کاشت شده در کلینیک دکتر رشیدی تهیه شده و صرفاً به‌منظور ارائه کیفیت کاشت مو در این کلینیک، و با کسب اجازه از صاحبان آنها در این سایت به نمایش درآمده است.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید