کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر تورج رشیدی

لیزرهای خانگی رفع موهای زائد یا لیزر در کلینیک تخصصی؟ کدامیک بهتر است؟

اگر از اصلاح دائمی، اپیلاسیون‌های دردآور و موم انداختن خسته شده‌اید، به احتمال زیاد به روش لیزر برای حذف موهای زائد فکر کرده‌اید. در بین رایج‌ترین روش‌های آرایشی، لیزر درمانی در زمینه رهایی از موهای زائد ماندگاری طولانی مدتی را به ارمغان می‌آورد و باعث کاهش این مو‌‌های آزاردهنده می‌شود. این روش به سرعت انجام گرفته و زحمت کمی دارد. با ورود دستگاه‌های لیزر خانگی مو‌ زدا به بازار، بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند معایب و مزایای انجام لیزر در کلینیک‌های حرفه‌ای در مقایسه با دستگاه‌های لیزر خانگی چیست و اینکه آیا بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند یا نه. اما آیا واقعا ارزش دارد که روی این دستگاه‌های خانگی حساب کنیم؟

اگر با روش انجام و تکنولوژی لیزر در رفع موهای زائد آشنایی ندارید، می‌توانید توضیحات کامل آن را در بخش لیزر موهای زائد در سایت دکتر رشیدی مطالعه کنید.

مزایا و معایب لیزر پیشرفته در مقایسه با لیزر خانگی
  • تکنسین باتجربه و حرفه‌ای

یک فرد حرفه‌ای که در زمینه‌ی لیزر موهای زائد آموزش دیده است قادر خواهد بود پوست و نوع موی شما را ارزیابی کرده و به شما بگوید که آیا این روش برای شما مناسب است یا نه. یک فرد آموزش‌دیده‌ می تواند لیزر موهای زائد را بدون هیچ خطر، صدمه و عوارض‌جانبی انجام دهد. بسته به اینکه موهای کدام ناحیه از بدن خود را می‌خواهید رفع کنید انجام لیزر نیازمند دقت و آموزش فراتر از نوع استفاده در دستگاه لیزر خانگی است.

  • دقت

فرد مهارت‌دیده که لیزر‌درمانی را انجام می‌دهد هیچ مو و لکه‌ای را جا نمی‌گذارد و با مهارتی که دارد دقت عمل لازم را تضمین می‌کند. در لیزر خانگی و هنگام پالس کردن پوست خود می‌بایست بسیار مراقب باشید. گاهی ممکن است برای اطمینان از اینکه تمام موها را لیزر کرده‌اید یا نه، به کس دیگری احتیاج داشته باشید؛ در غیر این صورت ممکن است نواحی دارای مو روی بدن‌تان بمانند.

  • نتایج

اگرچه دستگاه های خانگی بسیار شبیه به دستگاه‌های حرفه‌ای عمل می‌کنند اما قدرت و تاثیر کمتری دارند. بسیاری از مردم به این نتیجه رسیده‌اند که در درمان خانگی، موهای زائد به سرعت باز می‌گردند و تاثیر آن به اندازه‌ی لیزر حرفه‌ای ماندگاری طولانی مدتی ندارد.

  • نتیجه‌گیری سریع

از آنجا که قدرت دستگاه‌های لیزر خانگی به اندازه‌ی دستگاه‌های حرفه‌‌ ‌ای که در مراکز تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند نیست، حتی لیزر کردن یک ناحیه یا سطح کوچک نیز می تواند در روش‌های خانگی بسیار به طول بیانجامد. اگرچه برای رفع موهای زائد از طریق لیزر حرفه‌ای نیز نیازمند بیش از یک جلسه است، اما در هر جلسه آن موهای بیشتری لیزر می‌شوند و نهایتاً جلسات کمتری لازم خواهد بود. در واقع، نتیجه ای را که در 10 جلسه لیزر درمانی خانگی به دست می آید در 3 جلسه لیزر درمانی حرفه‌ای می‌توان حاصل کرد.

  • پوشش دادن سطح بیشتر و وسیع‌تر

بسیاری از دستگاه‌های خانگی برای رفع موهای صورت مناسب نیستند و بعضی مدل‌های آنها هشدار می‌دهند که این محصول برای برخی رنگها یا نوع پوست مناسب نیستند. برخی از دستگاه‌ها دستورالعملی دارند که طبق آن می‌بایست نوع پوست خود را قبل از استفاده مشخص کنید. استفاده‌ی نادرست می‌تواند منجر به آسیب‌رسانی به رنگدانه‌های پوست و یا ایجاد اسکار شود. دستگاه‌های حرفه‌ای ناحیه‌ی وسیع‌تری را مورد هدف قرار می‌دهند و تکنسین متخصص آن می تواند به شما مشاوره دهد تا اطمینان حاصل کنید که آیا شما واقعا می‌توانید این پروسه را بگذرانید یا نه.

  • درد

در روش خانگی شما می‌توانید قدرت دستگاه را تعیین و کنترل کنید، بنابراین، دردی که حس می‌کنید قابل تحمل و کم است. اما باید توجه داشته باشید که اگر با قدرت و شدت پایین این کار را انجام دهید بی‌شک نیازمند جلسات و دوره‌ی طولانی‌مدتی خواهید بود. تکنسین های مجرب در صورت نیاز از روش بی‌حسی موضعی برای تسکین یا کاهش درد شما استفاده می کنند. بنابراین، شما می‌توانید بهترین نتیجه را از جلسات درمانی خود حاصل کنید.

روش لیزر با دستگاه‌های خانگی ممکن است برای برخی افراد انتخاب معقولی باشد، با این حال بسیاری معتقدند انجام آن در کلینیک مزایای بیشتری نسبت به دستگاه‌های خانگی دارد. اگر می‌خواهید نتیجه‌ی بهتری بگیرید، مطمئن شوید که همه چیز با بالاترین دقت ممکن انجام می شود، و کس دیگری این کار را بدون نگرانی برای شما انجام دهد، لیزر حرفه‌ای موهای زائد بهترین گزینه برای شماست.

کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر رشیدی در ارومیه

برای انجام لیزر رفع موهای زائد در یک مرکز مجهز و زیر نظر متخصص پوست، کلینیک دکتر رشیدی را در ارومیه پیشنهاد می‌کنیم. کلیه خدمات این کلینیک زیر نظر یکی از باتجربه‌ترین متخصصان پوست و مو در استان آذربایجان غربی با سوابق علمی متعدد و سابقه پزشکی درخشان در یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد. برای رزرو وقت و انجام لیزر می‌توانید با پذیرش کلینیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید