کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر تورج رشیدی

۶ ناحیه‌ای که فیلرهای پوستی می‌توانند صورت را بهبود بخشند

تزریق فیلرهای پوستی درحال حاضر یکی از محبوب‌ترین درمان‌ها در زمینه پزشکی زیبایی است که دلیل خوبی هم دارد‌. این تزریق، به مدت زمان بهبودی نیاز ندارد و نتیجه بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است. فیلر تزریقی پزشکی معمولا از هیالورونیک‌اسید و یا کلاژن تشکیل شده است که بطور طبیعی در پوست وجود دارند. تزریق فیلر، کلاژنی که در نتیجه افزایش سن کاهش یافته را بازیابی می‌کند، چین و چروک‌ها را برطرف کرده و در نواحی دل‌خواه باعث افزایش حجم می‌شود.

تزریق فیلر در کجا مفید است؟ این لیست را که به ۶ ناحیه مناسب برای تزریق فیلر اشاره کرده را بررسی کنید.

 

حجم دادن به لب‌ها

به لطف افراد مشهور(که می‌توانند لب‌های بیش از حد حجیم داشته باشند یا نه) امروزه، استفاده از فیلرهای پوستی برای افزایش حجم لب‌ها بیشتر شناخته شده است. علارغم اینکه می‌توان از فیلر برای افزایش حجم بیش‌از حد لب‌ها استفاده کرد، می‌توان بصورت سفارشی درمان فیلر لب را برای دست یافتن به یک تقویت ظریف در شکل طبیعی لب‌ها، حتی یکنواخت کردن بافت لب با پر کردن خطوط آن و ایجاد تقارن انجام داد.

 

حجم دادن به گونه‌ها

گونه‌ها نواحی از صورت هستند که در نتیجه افزایش سن، تمایل به کاهش حجم دارند. مخصوصا برای دونده‌ها و کسانی که ورزش سنگین انجام می‌دهند. تزریق ماهرانه فیلر می‌تواند حجم و زیبایی از دست رفته را به گونه‌ها برگرداند و بدون اینکه انجماد صورت اتفاق بیفتد، ظاهر بسیار خوبی به گونه‌ها بدهد‌. این کار می‌تواند یک شادابی کلی به صورت داده و بدون جراحی‌های مرسوم که تهاجمی هستند و یک دوره بهبودی نیاز دارند، صورت را جوان‌تر کند.

 

پر کردن خطوط پیشانی

بر خلاف بوتاکس، که بطور موقت حرکت ماهیچه‌ها را که باعث چین و چروک می‌شوند کاهش می‌دهد، فیلرها خطوط ثابت قابل مشاهده را حتی زمانی‌که پوست در حال استراحت است نیز کاهش می‌دهد. این نوع تزریق، پرکردن خطوط با هیالورونیک است که بطور طبیعی نیز در پوست اتفاق می‌افتد.

 

تغییر شکل چانه یا بینی

تزریق فیلر معمولا به عنوان یک روش غیرجراحی برای تغییر شکل مناطقی مثل چانه، خط فک یا بینی مطرح است. این کار شکل ظاهری بیمار را بهبود می‌بخشد و افتادگی گردن را نیز کاهش می‌دهد. به لطف این روش، فیلرها نیاز افراد به انجام فرایندهای جراحی برای ترمیم این مشکلات شایع را کاهش داده است.

 

کاهش خطوط ماریونت و چین‌های نازولبیال

خطوط ماریونت خطوطی هستند که در زیر هر گوشه دهان ایجاد می‌شوند و بطور قابل‌توجهی سن افراد را بیشتر نشان می‌دهند. فیلرها به راحتی می‌توانند حجم از‌دست‌رفته این خطوط را پر کنند، سن را کاهش دهند و تعادل را با بقیه قسمت‌های صورت برقرار کنند. اغلب چین‌های بینی که به عنوان خطوط لبخند شناخته می‌شوند، خطوطی هستند که از کناره‌های بینی تا گوشه‌های دهان دیده می‌شوند. این مناطق به راحتی با فیلرها ترمیم می‌شوند تا ظاهری صاف‌تر، جوان‌تر و در عین حال طبیعی به صورت بدهند‌.

 

کاهش اسکارهای پوستی

اسکارها می‌توانند بر روی پوست فرورفتگی‌ یا ناهمواری‌هایی را ایجاد کنند‌. اسکارها در هر ناحیه‌ای از صورت بطور خودبخودی می‌توانند وجود داشته باشند. حتی اگر اسکارها برای دیگران جلب توجه نکند، برای افرادی که آن‌ها را دارند یک مشکل جدی بشمار می‌رود. خوشبختانه، فیلرهای پوستی برای کاهش ظاهر اسکار‌ها و حتی یکنواخت کردن بافت اطراف اسکار قابل‌استفاده هستند. کاهش اسکارها مانند سایر موارد استفاده فیلرهای پوستی، یک راه‌حل ظریف و غیرجراحی را برای برطرف کردن عیب‌های صورت را فراهم می‌کند و در اغلب موارد باعث افزایش اعتماد به نفس بیمارانی می‌شود که این روش درمانی را انتخاب می‌کنند.

مراجعه به دکتر متخصص پوست

در ارومیه کلینیک پوست و موی دکتر رشیدی را پیشنهاد می‌کنیم. کلیه فعالیت‌های این کلینیک زیر نظر یکی از باتجربه‌ترین متخصصان پوست و مو در استان با سوابق علمی متعدد و سابقه پزشکی درخشان در امور درمانی و زیبایی، در یکی از مجهزترین مراکز درمانی ارومیه و استان آذربایجان‌غربی در زمینه دستگاه‌های لیزر، پوست، کاشت مو انجام می‌گیرد. برای رزرو وقت و معاینه می‌توانید با پذیرش کلینیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید