کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر تورج رشیدی

اشتباهات رایج درباره تزریق دیسپورت و بوتاکس

تزریق بوتاکس و دیسپورت یک روش غیرجراحی ایده‌آل برای خانم‌ها و آقایانی است که می‌خواهند پوستشان طبیعی و بدون چروک شود بدون آن که هزینه‌های سنگین جراحی زیبایی و یا دوره نقاهت طولانی آن را متحمل شوند.

کلینیک دکتر رشیدی یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق دیسپورت در استان آذربایجان‌غربی و ارومیه است که از محصولات دیسپورت Dysport ساخت شرکت Ipsen انگلستان، تنها برند معتبر در کشور برای این کار بهره می‌برد و آن را با موفقیت بر روی صدها نفر از مراجعان در طی دوره فعالیت چندین ساله خود انجام داده است. برای آن که بیشتر با این روش آشنا شوید می‌توانید به بخش رفع چروک و جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس در سایت مراجعه کنید.

اما متأسفانه در مورد این روش درمانی اشتباهات رایج بسیاری در افکار عمومی وجود دارد که ممکن است در تصمیم‌گیری شما برای انجام آن تأثیرگذار باشد. در ادامه این مطلب لیستی از این برداشت‌های نادرست را آورده‌ایم.

اشتباه رایج!

تزریق بوتاکس/دیسپورت خطرناک است

بوتاکس/دیسپورت روش پزشکی با نتایج قابل پیش‌بینی و مؤثر است که در تمامی کشورها توسط پزشکان تجویز می‌شود. این کار شامل یک تزریق ساده به ماهیچه‌های زیر پوست است که در اثر آن ضربان‌های عصبی که باعث انقباض ماهیچه می‌شوند بلوکه می‌شوند و نتیجتاً خطوط چروک پوست در صورت و پیشانی را از بین می‌برد. این روش درمانی از سالها پیش در کشورمان ایران و نیز کشورهای پیشرفته و در حال توسعه مورد تأیید قرار گرفته است.

اشتباه رایج!

اگر بوتاکس/دیسپورت تزریق کنید مجبور به تکرار آن هستید

بسیاری از کسانی که بوتاکس/دیسپورت تزریق کرده‌اند به دلیل سادگی روند انجام آن و رضایت از نتایج به‌دست‌آمده، تزریق آن را در طی دوره‌های آتی تکرار می‌کنند، اما لازم به ذکر است انجام اصولی این روش هیچ‌گونه عوارض بلندمدت ندارد. اثر بوتاکس/دیسپورت بر روی ماهیچه مدتی پس از انجام آن به تدریج از بین می‌رود و پوست و ماهیچه زیرین آن به حالت قبلی خود برمی‌گردند. خطوط چروک صورت ممکن است به همان شکل اولیه خود بازگردند و علائم پیری به‌شکل طبیعی خود ادامه یابند، ولی تزریق انجام‌شده تأثیری در تشدید این روند ندارد. برخی از بیماران معتقدند پوستشان با وجود گذشت مدتها از قطع تزریق، بهتر از حالت اولیه پیش از شروع تزریق است.

اشتباه رایج!

تزریق بوتاکس/دیسپورت قیمت بالایی دارد

در اوایل دوره درمانی بوتاکس/دیسپورت برای بازیابی اثر درمانی این روش، بهتر است هر چند ماه یک‌بار تزریق‌ها تکرار شوند. تکرار تزریق در دوره‌های زمانی درست، منجر به طولانی‌تر شدن بهبودی‌های به‌عمل‌آمده می‌شود. برخی ممکن است به‌مدت 6 تا 9 ماه نیاز به تزریق مجدد نداشته باشند، که باعث می‌شود هزینه چندانی از بابت این کار نپردازند. با در نظر گرفتن نتایج بلندمدت به‌دست‌آمده از تزریق بوتاکس/دیسپورت، انجام آن به لحاظ هزینه نوعی سرمایه‌گذاری کارآمد در زیبایی فرد است.

اشتباه رایج!

با تزریق بوتاکس/دیسپورت پوست مصنوعی به‌‌نظر می‌رسد

یک اشتباه رایج در افکار عمومی این است که در اثر این روش درمانی پوست مصنوعی به‌نظر خواهد رسید. در واقع تزریق بوتاکس/دیسپورت چنانچه با تجویز پزشک متخصص و به‌درستی انجام گیرد، ظاهری طبیعی در پوست به‌وجود می‌آورد. البته اگر بیش از اندازه این کار تکرار شود ممکن است منجر به ایجاد ظاهر بدون احساس در صورت فرد شود. میزان درست مورد استفاده از این ماده با هدف تزریق حداقل ماده ممکن در نقاطی که بیشترین تأثیر را دارند تعیین می‌شود. تا زمانی که به اندازه کافی از این ماده به‌کار برود، پوست حالتی طبیعی و شاداب به خود خواهد گرفت.

اشتباه رایج!

تزریق بوتاکس/دیسپورت مناسب من نیست

تزریق بوتاکس/دیسپورت یکی از پرکاربردترین روش‌های تجویز شده توسط پزشکان پوست در سراسر دنیاست. برخی ممکن است اینطور تصور کنند که این روش برایشان مناسب نیست در حالی که چهره طبیعی و شاداب میلیون‌ها خانم و آقا در واقع با استفاده از بوتاکس/دیسپورت شکل گرفته است. انجام آن به لحاظ مالی هم برای افراد مشهور و نیز شهروندان عادی قابل دستیابی است و نتایج مثبت ثابت‌شده آن در تمام کشورها مورد تأیید مجامع علمی و نظام پزشکی است.

اشتباه رایج!

هر کسی می‌تواند تزریق بوتاکس/دیسپورت انجام دهد

اگرچه تجویز و انجام این روش درمانی توسط پزشکان متخصص و در محیط استریل کلینیکی کاملا امن و بدون خطر است، اما در انجام آن بایستی دقت کافی شود. به‌دست آوردن نتیجه قابل قبول نیازمند دانش کافی از آناتومی ماهیچه‌های مختلف صورت است. پرسنل کلینیک دکتر رشیدی در این زمینه آموزش کامل دیده و بر اساس دانش علمی و عملی، تزریق بوتاکس/دیسپورت را به صورت کاملا مؤثر، بدون‌خطر و آسان انجام می‌دهند. علاوه بر تخصص در زمینه میزان و محل تزریق مورد نیاز، پرسنل این مرکز قادر به کار بر روی صورت شما به صورت اختصاصی هستند تا دقیقا بهبودی‌های مطلوب شما را عرضه کنند.

برای انجام تزریق دیسپورت در ارومیه می‌توانید به کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر رشیدی مراجعه کنید. روش‌های درمانی در این کلینیک زیر نظر یکی از باتجربه‌ترین متخصصان پوست و مو در استان با سوابق علمی متعدد و سابقه پزشکی درخشان در امور درمانی و زیبایی در یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد. برای رزرو وقت ویزیت لطفا با پذیرش کلینیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید