کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر تورج رشیدی

چه کسانی اجازه انجام روش‌های درمانی زیبایی را دارند؟

اولویت اصلی متخصصان پوست و زیبایی، ایمنی و سلامت بیماران مراجعه‌کننده است. متخصصان پوست و مو دارای آموزش، تجربه و تخصص مورد نیاز برای ارائه خدمات جوان‌سازی پوست و رفع علائم پیری هستند. اگر قصد انجام هرگونه روش درمانی زیبایی را دارید، پیش از هر گونه اقدام، سؤالات زیر را از پزشکی که به او مراجعه کرده‌اید بپرسید:

  • آیا پزشک شما تخصص دانشگاهی و گواهینامه‌های تخصصی انجام اعمال زیبایی را دارد؟

به یاد داشته باشید متخصصان پوست و مو، پزشکانی هستند که آموزش، تجربه، و تخصص مورد نیاز برای سلامت پوست و مو و ناخن را کسب کرده‌اند.

  • پزشک شما قبلا چند بار این نوع عمل زیبایی را انجام داده است؟

پزشکی که برای انجام یک عمل زیبایی یا بازسازی پوست انتخاب می‌کنید باید به طور مرتب این نوع عمل را انجام داده باشد تا تبحر کافی برای انجام آن را کسب کند. از او بخواهید عکس‌های قبل و بعد از عمل بیماران قبلی را در اختیارتان بگذارد.

  • در انجام یک عمل زیبایی انتظار چه نوع نتایجی را داشته باشم و خطرات احتمالی انجام آن چیست؟

از آنجا که کیفیت نتایج به‌دست آمده به طور عمده بستگی به مهارت و تجربه شخصی که آن را انجام می‌دهد دارد، ضروری است پزشکی را برای این کار انتخاب کنید که دارای تخصص دانشگاهی و گواهینامه‌های مورد تأیید سازمان نظام پزشکی در این زمینه است. یک پزشک متخصص می‌تواند بر اساس معاینه پوست، سن و شرایط جسمانی شما، میزان نتایجی را که از انجام اعمال زیبایی به دست خواهد آمد تشخیص دهد.

به یاد داشته باشید، انجام اعمال زیبایی و جوان‌سازی پوست در درجه اول برای سلامتی شماست، نه فقط زیبایی و راحتی.

کلینیک تخصصی پوست و مو در ارومیه

کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر رشیدی در ارومیه یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان آذربایجان غربی است که در فضایی به مساحت 250 مترمربع، مجهز به آخرین تکنولوژی های روز پزشکی، و ارائه دهنده خدمات تخصصی پوست و مو با مجوز از سازمان نظام پزشکی است. برای رزرو وقت ویزیت لطفا با پذیرش کلینیک تماس بگیرید.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید