کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر تورج رشیدی

آیا کاشت موی من با رنگ موی من مطابقت خواهد داشت؟

اگر قصد کاشت مو را دارید، احتمالاً سوالاتی برایتان پیش می‌آید. تطبیق رنگ مو ممکن است یکی از آنها باشد. کاشت مو به معنای رنگ کردن مو نیست؛ به معنای رشد موهای جدید در قسمتی از سر است که قبلاً در آنجا مویی وجود نداشته است. آیا ممکن است این مشکل وجود داشته باشد که موهای کاشته شده با رنگ موهای اطراف مطابقت نداشته باشد؟

 

تطبیق رنگ مو هنگام کاشت مو

پاسخ سوال بالا به مواردی متعددی بستگی دارد. اگر موهای شما در بعضی مناطق شروع به سفید شدن کرده باشد، ممکن است رنگ موهای کاشته شده متفاوت از موهای اطراف ناحیه گیرنده باشد. حتی اگر جوان‌تر باشید و هنوز موهای خاکستری را تجربه نکنید، ممکن است با گذشت زمان رنگ موهای شما کمی تغییر کند؛ همانطور که برای اکثر افراد تغییر می‌کند.

خبر خوب در این مورد این است که با روش کاشت مو، مانند استخراج واحد فولیکولار  (FUE) فولیکول‌های اهدا کننده مو به صورت جداگانه و به طور تصادفی از پشت سر شما استخراج می‌شوند. این بدان معنی است که لزوماً رنگ یکدستی ندارند و ترکیب رنگ موها راحت‌تر خواهد بود. از طرف دیگر، روش نوار یا  FUT‌‌، یک نوار مو را استخراج می‌کند که احتمالاً از نظر رنگ یکنواخت‌تر هستند.

 

آیا می توانم موهای خود را پس از کاشت مو رنگ کنم؟

حتی اگر نگران عدم تطابق احتمالی رنگ مو بین موهای موجود و موهای کاشته شده نباشید، ممکن است سوالاتی داشته باشید که آیا رنگ کردن موهای شما بعد از کاشت مو ایمن است یا خیر. این مورد ممکن است مورد توجه ویژه خانم‌هایی باشد که کاشت مو انجام می‌دهند. شما ممکن است از قبل موهایتان را رنگ کنید و بخواهید رنگ موهایتان را یکنواخت نگه دارید. اما آیا استفاده از رنگ مو بر روی موهای تازه کاشته شده شما ایمن است؟

در این مورد هم روش FUE دارای برتری در ترمیم سریع، نسبت به روشFUT  است که ترمیم کندتری دارد. طبیعتاً نمی‌خواهید مواد شیمیایی موجود در رنگ مو را در شکاف‌های ایجاد شده روی پوست سر که کاملاً بهبود نیافته استفاده کنید. بعد از انجام FUE، سوراخ‌های کوچک قرمز رنگی که بر روی پوست سر شما ایجاد شده است معمولاً پوسته پوسته می‌شوند و در طی 7 الی-10 روز پس از پیوند می‌ریزند. این بسیار کوتاه‌تر از روش FUT است. در این روش مدت زمان لازم برای بهبود کامل جای زخم در پشت سر شما می‌تواند تا شش هفته طول بکشد.

برای اطمینان بیشتر، همیشه باید از پزشک مو خود بپرسید که بعد از کاشت مو استفاده از رنگ مو بی‌خطر است یا خیر.

مطالعه بیشتر

آیا کاشت موهای خاکستری امکان‌پذیر است؟
آیا می توانم بعد از کاشت مو استفاده از ماینوکسیدیل را ادامه دهم؟

بسیاری از افراد وقتی از استفاده از محصولات دارویی برای رشد مو خسته شده‌اند، تصمیم به کاشت مو می‌گیرند. کاشت مو یک راه حل دائمی برای ریزش مو است و بنابراین استفاده از ماینوکسیدیل و محصولاتی مانند روگین (Rogaine) را غیرضروری می‌کند.

با این حال، برخی از بیماران می‌خواهند حداقل برای مدت زمان رشد مو، استفاده از ماینوکسیدیل را ادامه دهند. مانند استعمال هرگونه مواد شیمیایی دیگر، برای این کار باید تا زمانی که پوسته‌ها ریخته شوند صبر کنید. با کاشت مو FUE، این زمان معمولا 7 تا 10 روز بعد از کاشت، و حداکثر 14 روز است.

مطالعه بیشتر

هفت پرسش رایج در مورد کاشت مو

اگر به راحتی موهای خود را می‌شوئید، نیازی نیست که مدت طولانی صبر کنید. توصیه می‌کنیم بعد از کاشت مو تا 48 ساعت موهای سرتان را نشوئید. پس از آن، با انجام موارد احتیاطی شستن موهایتان برای شما ایمن است.

کاشت مو در ارومیه

همگام با دیگر کشورها، تکنیک‌های نوین کاشت مو در ایران نیز ارائه می‌شود و در کلینیک‌های معتبر، با کیفیت بالا در حد استانداردهای جهانی انجام می‌پذیرد.

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر رشیدی یکی از معتبرترین مراکز تخصصی کاشت مو به روش‌های FIT و FUT در ارومیه است. تلفیق تجربه 15 ساله و استفاده از دستگاه‌ها و تکنیک‌های روز باعث بازگرداندن موهای سر هزاران مراجعه کننده به این کلینیک با حداقل درد و بدون برجای ماندن اثر جراحی شده است. برخلاف روش‌های سنتی، انجام این روش‌ها در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و نیازی به نگهداری‌های پیچیده پس از انجام آنها نخواهید داشت.

کلینیک تخصصی دکتر رشیدی در ارومیه سابقه پزشکی درخشان در امور درمانی و زیبایی دارد و مجهز به آخرین دستگاه‌های روز پزشکی، با پرسنل مجرب و در فضایی مناسب و استریلیزه است. برای رزرو وقت ویزیت و کاشت مو، می‌توانید با پذیرش کلینیک تماس بگیرید.

توجه

کلیه عکس‌های نمایش داده شده در این بخش، بدون هرگونه روتوش و تغییرات، از نمونه‌های کاشت شده در کلینیک دکتر رشیدی تهیه شده و صرفاً به‌منظور ارائه کیفیت کاشت مو در این کلینیک، و با کسب اجازه از صاحبان آنها در این سایت به نمایش درآمده است.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید