کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر تورج رشیدی

۱۰ سؤال متداول درباره لیزر موهای زائد

با وجود محبوبیت روزافزون لیزر موهای زائد، سؤالات زیادی در مورد روش درمانی آن وجود دارد. اگرچه این سؤال‌ها غالباً متفاوت هستند اما تعدادی از آنها بیشتر از بقیه مطرح می‌شوند. در اینجا 10 سؤال متداول در مورد لیزر موهای زائد را بررسی می‌کنیم.

وقتی صحبت از لیزر موهای زائد به‌میان می‌آید، مردم معمولاً سؤالات زیادی در مورد اینکه درمان چگونه است و چه انتظاراتی باید داشت، می‌پرسند. البته نگرانی‌های شما بسیار طبیعی‌ست. به‌همین دلیل است که توصیه می‌کنیم علاوه‌بر خواندن لیست سؤال‌های متداول، جلسه‌ی مشاوره رایگان خود را در کلینیک دکتر رشیدی رزرو کنید تا بتوانیم به‌اندازه‌ی کافی به تمام سؤالات شما پاسخ داده و نگرانی‌هایتان را برطرف کنیم.

کاشت مو در ارومیه

همگام با دیگر کشورها، تکنیک‌های نوین کاشت مو در ایران نیز ارائه می‌شود و در کلینیک‌های معتبر، با کیفیت بالا در حد استانداردهای جهانی انجام می‌پذیرد.

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر رشیدی یکی از معتبرترین مراکز تخصصی کاشت مو به روش‌های FIT و FUT در ارومیه است. تلفیق تجربه 15 ساله و استفاده از دستگاه‌ها و تکنیک‌های روز باعث بازگرداندن موهای سر هزاران مراجعه کننده به این کلینیک با حداقل درد و بدون برجای ماندن اثر جراحی شده است. برخلاف روش‌های سنتی، انجام این روش‌ها در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و نیازی به نگهداری‌های پیچیده پس از انجام آنها نخواهید داشت.

کلینیک تخصصی دکتر رشیدی در ارومیه سابقه پزشکی درخشان در امور درمانی و زیبایی دارد و مجهز به آخرین دستگاه‌های روز پزشکی، با پرسنل مجرب و در فضایی مناسب و استریلیزه است. برای رزرو وقت ویزیت و کاشت مو، می‌توانید با پذیرش کلینیک تماس بگیرید.

توجه

کلیه عکس‌های نمایش داده شده در این بخش، بدون هرگونه روتوش و تغییرات، از نمونه‌های کاشت شده در کلینیک دکتر رشیدی تهیه شده و صرفاً به‌منظور ارائه کیفیت کاشت مو در این کلینیک، و با کسب اجازه از صاحبان آنها در این سایت به نمایش درآمده است.

دیدگاه خود را بنویسید