کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر تورج رشیدی

نکات کلیدی برای داشتن موهایی سالم

اهمیت مو و زیبایی آن بر هیچ­کس پوشیده نیست. مو تاثیر قابل‌توجهی در زیبایی افراد دارد. نحوه شستشوی موها و محصولاتی که از آن­ها استفاده می‌کنید، می‌تواند تا حدود زیادی به داشتن موهایی صاف و براق کمک کند. در ادامه، به معرفی مؤثرترین راه‌های سالم نگه‌داشتن موها که توسط متخصصان پوست­ومو توصیه شده­اند، می­پردازیم.

  1. در صورتی که موهایی چرب دارید، باید دفعات بیشتری آن­ها را بشویید.تعداد دفعات شستشوی موها باید متناسب با میزان چربی تولیدشده توسط پوست سر باشد.

  • اگر پوست سر شما چرب است، ممکن است لازم باشد موها را روزانه یک­بار بشویید.
  • در صورتی که موهای شما تحت­درمان­های شیمیایی قرار داشته باشند، احتمالاً خشک­تر خواهند بود؛ بنابراین بهتر است دفعات کمتری آن‌ها را شستشو دهید.
  • با افزایش سن، چربی کمتری توسط پوست سر تولید می­شود؛ بنابراین ممکن است نیازی به استفاده از شامپو نداشته باشید. اما در صورتی که در موهای خود شوره مشاهده کردید، ممکن است به این خاطر باشد که به اندازه کافی از شامپو استفاده نمی­کنید. در صورت ادامه این روند، ممکن است وجود شوره در موها ادامه یافته و به سایر بیماری­های پوست سر مبتلا شوید.

مطالعه بیشتر

۱۰ عادت مراقبت از مو که به مو‌ها آسیب می‌زند
  1. پوست سر را نیز با شامپو شستشو دهید. هنگام شستن موها به جای شستن تمام طول مو، تمرکز خود را بر روی شستشوی پوست سر بگذارید. شستشوی موها بدون تمیزکردن پوست سر می‌تواند باعث ایجاد موهایی مواج، کدر و زبر شود.
  2. بعد از شستشوی موها با شامپو از نرم‌کننده نیز استفاده کنید؛ می­توانید از شامپوهای دوکاره نیز استفاده کنید. استفاده از نرم‌کننده می‌تواند با افزایش درخشندگی، کاهش الکتریسیته ساکن، افزایش استحکام و محافظت در برابر اشعه‌های مضر مانند اشعه فرابنفش، ظاهر موهای آسیب‌دیده یا فرسوده را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشد.
  3. نرم‌کننده را صرفاً روی نوک موها بمالید. بهتر است نرم‌کننده با قسمت ریشه موها و پوست سر تماس پیدا نکند. این موضوع باعث چرب‌شدن زودهنگام موها و بی‌حالت‌شدن ریشه‌ها می‌شود.
  4. حتماً از شامپو و نرم‌کننده‌ای که مخصوص نوع موهای­ شماست، استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر موهای خود را رنگ می‌کنید، از شامپویی که برای موهای رنگ‌شده ساخته شده است، استفاده کنید. اگر موهای شما آسیب دیده یا تحت­درمان­های شیمیایی قرار گرفته است، از شامپوهای دوکاره استفاده کنید. صرف‌نظر از هزینه، بسیاری از برندهای شامپو و نرم‌کننده، مزایای یکسانی دارند.
  5. در هنگام شنا از موهای خود محافظت کنید. با خیساندن و نرم‌کردن موها قبل از شنا، آن­ها را در مقابل اثرات مخرب کلر ایمن کنید. حتماً کلاه مخصوص شنا بپوشید و پس از شنا، از شامپوی مخصوص شناگران و نرم‌کننده­های قوی استفاده کنید تا رطوبت از دست‌رفته مجدداً به موها بازگردد.

کاشت مو در ارومیه

همگام با دیگر کشورها، تکنیک‌های نوین کاشت مو در ایران نیز ارائه می‌شود و در کلینیک‌های معتبر، با کیفیت بالا در حد استانداردهای جهانی انجام می‌پذیرد.

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر دكتر رشیدی یکی از معتبرترین مراکز تخصصی کاشت مو به روش‌های FIT و FUT در ارومیه است. تلفیق تجربه 15 ساله و استفاده از دستگاه‌ها و تکنیک‌های روز باعث بازگرداندن موهای سر هزاران مراجعه کننده به این کلینیک با حداقل درد و بدون برجای ماندن اثر جراحی شده است. برخلاف روش‌های سنتی، انجام این روش‌ها در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و نیازی به نگهداری‌های پیچیده پس از انجام آنها نخواهید داشت.

کلینیک تخصصی دکتر رشیدی در ارومیه سابقه پزشکی درخشان در امور درمانی و زیبایی دارد و مجهز به آخرین دستگاه‌های روز پزشکی، با پرسنل مجرب و در فضایی مناسب و استریلیزه است. برای رزرو وقت ویزیت و کاشت مو، می‌توانید با پذیرش کلینیک تماس بگیرید.

توجه

کلیه عکس‌های نمایش داده شده در این بخش، بدون هرگونه روتوش و تغییرات، از نمونه‌های کاشت شده در کلینیک دکتر رشیدی تهیه شده و صرفاً به‌منظور ارائه کیفیت کاشت مو در این کلینیک، و با کسب اجازه از صاحبان آنها در این سایت به نمایش درآمده است.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید